aforističari

AFORIZMI ĐORĐA OTAŠEVIĆA

Treba dozvoliti samo političarima da se iseljavaju. Time bismo zaustavili odliv mozgova.

Stao je kriminalu na put. Zgazio ga je džip.  

Političari su naši najveći učitelji. Na njihovim se greškama učimo.

Dobro se sećam šta sam poslednje jeo, ali sam zaboravio kog je dana to bilo.  

Vraćamo se veri. Sve više ljudi prosi ispred crkve.  

Slavne ličnosti diktiraju modu. Carevo novo ruho nosi pola Srbije. 

 Svako je zadovoljan kada dobije posao. A svako se zadovoljstvo plaća.
  
Neki političari gomilaju funkcije. Isti čovek je i ministar, i predsednik upravnog odbora i šef mafijaškog klana.

Kada je ukrao pare predviđene za odbranu od poplava, ministar je rekao: „Posle mene potop!“  

NATO nas je nedovoljno bombardovao. Količina ruševina nije dovoljna da privuče turiste koji vole arheološke iskopine.  

Vođini sledbenici su religiozni. Sve aminuju.

Pored kontejnera treba postaviti kante s vodom. Da sirotinja opere ruke pre ručka.

Posle parade, mnogi stranci su se interesovali za našu najmoderniju vojnu tehniku. Treba im za vojne muzeje.

Policajci ne vole demonstracije. U gužvi se ne vidi koji je policajac zadao najviše udaraca.

S komšinicom sam vodio sladak život dok nas nije zatekao njen muž. Onda sam se uverio da od slatkog stradaju zubi.

U soliterima su ljudi otuđeni. Imao sam seks sa tri komšinice, a one ni na kafu da me pozovu.

Đorđe Otašević



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.