fantomka

FANTOMKA - IGOR BRACA DAMNJANOVIĆ DIB



Crna, taman. – progunđa mladić sedeći na krevetu i gledajući u nju. Zatim uze dugačke, majčine makaze, koje je pronašao u kuhinji i poče da reže.
Prva rupa, druga i treća ispod, malo veća. Navuče je na glavu i krete ka kupatilu sudarajući se sa stvarima na koje je nailazio na tom putu. Pogodivši nekako vrata, ispravi fantomku i popravi jedan otvor za oči. Pre toga se slučajno ubode makazama, pa glasno kriknu.

Sledeće noći je već bio na zadatku. Palica u jednoj, bokser u drugoj ruci. U glavi prazno, ali će barem stomak biti pun. 'Konačno me je krenulo.' – mislio je dok je građaninu držao ruku savijenu na leđima. Ispred njega oblak prašine i zvuk mehanizacije. Zgrade su se rušile, a on je gradio planove za budućnost. 'Postaću neko i nešto. Bitno je da su moji pobedili. Lako ću posle sve.' Njegova razmišljanja prekinuo je jauk čoveka kojeg je držao. 
- Miran! – dreknuo je. Mi ti gradimo lepšu budućnost, a ti jaučeš. Kakav ste vi to narod!? Glavu dole!
- Glavu gore! – vikao je vođa stranke na jednom predizbornom skupu. Građanin kojem će posle izbora, jedne tamne noći biti zavrnuta ruka iza leđa, zapitao se šta će njemu sve to. 'Zar ja verujem u sve ovo? Pa, to su laži! Šta ću ja na ovom skupu!? Za njega neću glas...' misli mu je prekinuo miris sendviča koji je dopirao odnekuda i koji je golicao njegovu glad.

U kampanji, pre mitinga, stranka je građanima poklanjala čarape. Onaj čovek koji će posle izbora nositi bokser i palicu u rukama, pristupio je stranačkom štandu, gde su ga radostno dočekali politički aktivisti.
- Izvolite, gospodine. Uzmite čarapu.
- Čarapu? Jednu?
- Pa, da. Kada budete glasali za nas, dobićete i drugu. Mi nećemo dopustiti da nam narod ide go i bos.
- Da, u pravu ste. Dajte vi meni tu jednu čarapu. Ako vi pobedite, znam kako ću da je upotrebim.

I tako i beše. I bi noć. I bi fantomka. 
Sve ostalo je i dalje pod velom tajne.

Igor Braca Damnjanović DIB

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.