aforizmi

МИЛАН КУРИЏА: ШТА МАЛИ ТОМИЦА МИСЛИ О НОВЦУ (АФОРИЗМИ ЗА ДЕЦУ)





Шта мали Томица мисли о новцу?


 Резултат слика за новац смешно
           
Да имам пуно пара ја бих читаву кућу напунио слаткишима, па би била слатка кућа, а не овако да има намјештај и друге глупе ствари.

            Новац се пере сигурно зато што на њему има пуно бактерија.

            Моји родитељи мене воде у трговачки центар. Тамо тата гура колица и када мама не гледа, он вади оно што је она убацила.

            Не знам зашто моја мама мора разгледати читаву продавницу када купује литру млијека.

            Када имаш новац онда можеш пуно ствари купити, а људи ти се некако пуно смјешкају, а не да буду љути.

            Мени није јасно зашто тата каже да нећу имати пара ако се стално играм, када Ноле има онолико пара зато што се игра.

Tо је нека чудна ријеч због које се у кући увијек посвађамо.

            За новац се купују грицкалице, сладоледи и свашта лијепо, а ако тога нема онда си на дијети.

            Мој комшија је викао да ћемо сви имати пара ако њега изаберу на изборима. Ја сам видио да он има пуно пара од када су га изабрали, па смо сада сигурно и ми на реду.

            Тата и мама ми не дају паре јер паре кваре људе. А ја нисам човјек па да ме паре могу покварти, него дијете.

Куриџа Милан



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.