humor

PETAR JOVANOVIĆ: KRIJUMČARI I MIGRANT


KRIJUMČAR I MIGRANT

Резултат слика за migranti

Prošao sam žicu, rešeto i sito,
graničara ništa nisam pit’o.

Ceo bogovetni dan sam lutao po gradu
i jedva sam uspeo da nađem ceradu.

Da podignem šator preko cele avlije,
našao sam nešto vojno, jebem li ga šta li je.

Kada pijem vino i rakiju vruću,
zaboravim na zavičaj, familiju i kuću.

Izašao sam u grad, ljudi po parkovima stoje,
sve sami migranti dobre kolege moje.

Lice im  bez boje, ali spokoj u duši,
jedino što svaki nervozno cigaretu puši.

Krijumčara je uhvatila vrućina i milina,
ne od serpentina, nego od vina.

Kombi sa migrantima završi na krovu,
tako je to kad krijumčar želi brzu lovu.

                                       Petar Jovanović         

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.