aforističari

AFORIZMI IVE MIJE ANDRIĆA

U ratu su jedni prošli sito i rešeto.Drugi su, nažalost, izrešetani.


*Znam da pametniji popušta.Ali, nisam vam ja jedan od tih.


*Nismo mi neobuzdani.Uzde smo samo privremeno ustupili konjima.


*Ne slušam druge!Radim samo ono što mi se naredi!


*Sloboda nije za one,
koji je ne znaju iskoristiti.


*Moja rak rana nije rana, već – rak.


*Sanjali smo slobodu i demokraju.Na kraju se ispostavilo da je to bio samo san.


*Nije problem u tome što me osporavaju.Problem je što me usporavaju.


*Naša ekonomska situacija nije toliko teška,koliko je katastrofalna.


*Šta će nam pravosuđe kada mi ionako imamovlastiti sud o svemu.


*Imamo sve više branitelja a sve manje – hranitelja.


*Ivo Mijo Andrić


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.