aforizmi

PREDSTAVLJANJE KNJIGE "REMONTOVANJE MOZGA", LJUBOMIRA ILIĆA





Odabrani aforizmi iz knjige:

Vlada je obećala med i mleko. Ne znamo jedino da li će poteći uzvodno ili nizvodno.
*
U njegovom govoru jedino su dramske pauze nezaboravne.
*
Naša situacija nije loša, mada prelazi očekivanja i najvećih pesimista.
*
Kandidovaće se ponovo. Uskoro mu ističe doživotni mandat.
*
Kod nas nema cenzure... kada su hvalospevi u pitanju.
*
Ko radi, ne boji se gladi, ali ja neću da rizikujem.
*
Ovo je i moja zemlja. Dajte mi moj deo, pa da idem u beli svet.
*
Demokratija se rasplamsala. Srećom, ničija nije gorela do zore.
*
Među penzionerima vlada jednoumlje. Samo misle kako da prežive.
*
Ne bojim se svetle budućnosti. Sve dosadašnje sam uspešno prebrodio.
*
Prethodna vlada nije radila ništa. Ova se trudi da i to upropasti.
*
Otkad mi je doktor zabranio svinjetinu, jedem samo prasetinu.
*
Volim slikarstvo, a najviše ulje na akciji.
*
Krađa glasova svela se na kupovanje birača.
*
I danas su obećali bolje sutra. Ali mnogo ubedljivije nego juče.
*

 Aforizme odabrao: DIB



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.