humor

SLUČAJ ZA RAZMIŠLJANJE - SAVA MARKOV LALIKA



         
 SLUČAJ ZA RAZMIŠLJANJE

Ispred šaltera, nije važno koje ustanove, nalakćen čovek disciplinovano odgovara na pitanja devojke iza šaltera, čija šminka nije interesantna ni za bilo kakvu priču.

- A sada mi još kažite, kolika vam je plata?
- Pravo da vam kažem, ne znam.
- Kako! – Začuđeno će devojka. – Znate valjda koliko novca vam firma svakog meseca uplaćuje na tekući račun?
- Verovao sam da znam. Ali, moj direktor kaže da je to na nivou proseka, a žena kaže da smo, ja i moja plata, ispod svakog nivoa.

                                                                                                 
Sava Markov Lalika

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.