humor

RADE LUKIĆ - SITNA RIBA

SITNA RIBA


Kada dođoh na Moravu,
rešio sam bio tvrdo.
Neću sitnu,tu balavu,
nego ribu kao brdo!

Volim brate ribu veću,
obe šake kad napuni.
Valjda danas imam sreću
da mi želja se ispuni.

Dan polako već prolazi
a još grize samo sitna.
Ništa krupno ne dolazi,
a sitna mi nije bitna...

  Sitna ribo pljuckavice,
    pomeri se sa udice...
        Idi nekom drugom malo,
     do tebe mi nije stalo !

Celog dana isčekujem
malo zvono da zazvoni...
Nešto krupno očekujem
iz Morave da izroni.

Sitna mi se baš navrzla...
Još ribara ima ovde...
Mamac mi je sve izkrzla,
došla mi je evo dovde!

Nosi se bre niz Moravu,
ostavi mi gliste moje...
Idi malo pasi travu,
trave neka te podgoje.

 Sitna ribo pljuckavice,
  pomeri se sa udice...
      Idi nekom drugom malo,
   do tebe mi nije stalo!

Rade Lukić


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.