humor

RASPAD SISTEMA - MILOJE VELJOVIĆ


RASPAD SISTEMA

Pred vratima zaigra mi mečka
Upao sam u veliku krizu.
Niko više neće da me sluša —
Maleri me šibaju u nizu!

Video sam skoro svoga Boga
Žena mi je okrenula glavu.
Ja joj pričam, ona me ne sluša —
Sa mnom tera komediju pravu!

Deca su se okrenula za njom
Svako radi što je njemu milo.
Ja ih korim - kažu mi ne tupi —
Nije vreme što je nekad bilo!

Želeo sam da živim u bajci
Upao sam u kuratu sreću.
Đavoli su uradili svoje —
Ja rmbačim drugi se razmeću!

Ali šta ću, pa nisam jedini
I drugi su u sličnom problemu.
Dođe vreme sa krizom morala —
Svaki dan je rođen za dilemu!

Čaša vinska drug mi je jedini
Delić sreće sa njom na čas vratim.
Pišem pesme i njima se tešim —
Praznu slamu uz dosadu mlatim!

Prst u uho zato ću da stavim
Neka ide sve suđenim tokom.
Zažmuriću pa kako mi bude —
U dosluhu sa životnim rokom!

Pokušaću da ostanem čitav
Tavoriću jer druge mi nema
Moji snovi ostaće u magli — 
Teško ide s raspadom sistema!

Miloje Veljović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.