Đura Šefer Sremac

BALKANSKI DIVANI – ĐURA ŠEFER SREMAC


– Slušaj, ćale, ja bi’ da skoknem malo do Evrope.

– Koji ćeš očin tamo, ni njoj ne padaju pečene ševe s neba!?

– Nije važno, ali bar se tamo svi ševe, bez stida i srama.

– Vidi, vidi, kurajbera! Ali, tamo se i puno radi, sine moj.
                                                                                                                           
– Pa, čuo sam da se radi od jutra do sutra. Samo, kažu mi i da se dobro plaća, naročito za noćni rad.

– A to bi ti! Ma, sine, to su priče za malu decu!
                                                                                                                           
– Neka su, ćale, ja ću gledati samo onu stariju ženskadiju. A videću i belog sveta.

– Kamol’ sreće da sam i ja na vreme pobeg’o u taj beli svet!

– A što, ćale?
                                                                                                                         
   – Ne bih dosad sede kose pleo sa tom tvojom materom. Isisa me kao   bogomoljka. Već sam pobeleo kao kreč balkanski. Ne da mi nigde da mrdnem.

– Šta ćeš, ćale, niko nije savršen.
                                                                                                                         
  – Šta kažeš, mangupe besposleni!? Marš napolje! U tu crnu Evropu!



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.