Dr Svojko Nezbit

PUSTI BREGZIT - STIŽE EGZIT - KOLUMNA DR SVOJKA NEZBITA

PUSTI BREGZIT - STIŽE EGZIT



Evropo, ne plači. Stižemo mi da ti zakrpimo rupu. Ako je verovati premijeru, mi nastavljamo evropskim putem. Samo da završimo ono parče puta od Preljine do Čačka, i eto nas.

To što su Britanci otišli i nije neka šteta. Oni su bili samo ljubomorni na nas, zato što naš prestolonaslednik  bolje govori engleski jezik nego srpski, a i onaj sat Big Ben počeo da im kasni. Za razliku od njih, kod nas je vreme skroz stalo. Naša privreda je otprilike na nivou 1775. godine, kad je onaj njihov Džejms Vat izmislio parnu mašinu.

Ali zato mi imamo nejbolje kamene temeljce u Evropi. Šta u Evropi, niko u svetu nema takve kamene temeljce kao mi. Čim ih posadiš – svaki se primi. Mora da imamo dobro đubre u zemlji. Mogli bi da vam „učinimo” cenu za količinu, a ovo đubre ide gratis uz kamenje.

Podsećam da je njihov princ Čarls skoro dolazio kod Tome Bajčetinca „da mu gleda” da li je moguć život i van Evropske unije. Toma je gvirnuo šta piše kod Tarabića i prorek'o mu da  ne deli imovinu na dan kad padne vašar u Kruševcu. Ali džabe kad se njihov kalendar ne gađa sa našim crkvenim. I odoše oni na Vratolomu. Sad će da vide šta ih čeka.

To što nisu koristili evro kao valutu, to je isto dobro, jer i mi živ evro nemamo. Tu, znači, nije neke razlika .

Ti, Evropo, možda nećeš da osetiš odmah, ali nama će da bude bolje do 2017-te godine, pa dok se to prelije kod vas, otprilike kad malko odvrknete, do 2020-te ima da osetite sigurno da smo vam ušli.

Za fudbal, isto nema da brineš. Čim odu Mančester i Arsenal, mi će da umetnemo FK Radnik iz Surdulice i Real iz Podunavaca. Ništa nema da se primeti. Jes' da nemaju stadion, ali dimenzije terena su skroz iste, a prošle sezone smo uveli i vodu u svlačionice.

Usput, da ne bude da ogovaram, ali čuo sam da Kameronova pudlica ima buve, pa reko koj će vam moj takva džukela. Pusti to nek ide, bolje da se češe sam ...
                                                                               
   
                                                                                    Vaš lutajući reporter
                                                                                      dr Svojko Nezbit

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.