Aforizam dana

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

*Ona toliko dobro peva da je publika, posebno onaj muški deo, guta pogledom.

*Lopovi i žandarmi igraju žmurke. Žandarmi uvek žmure.

*Tuđe je slađe, pa makar bilo i govno u pitanju.

*Problem objektivno ne postoji. Zato i ne znamo kako da ga rešimo.

*Zabranjene knjige se više ne spaljuju, već recikliraju.

*Ja umem sa ženama. Ćutim i slušam.

*Pišem aforizme jer je to književna forma, koja mi dozvoljava da se razmahnem.

*Ono što nije za priču naćićete u aforizmu.

*Naš atletičar nije podbacio. Štaviše, prestupio je.

*Na sve strane se postavljaju kamen temeljci. Otud toliko stećaka u Srbiji.

*Svaki dan u svakom pogledu sve više napredujemo. Zato smo tu gde jesmo.

*Pravim se lud. To je u ovoj situaciji najpametnije.

*Ja bih se iskreno stideo nekih svojih postupaka, da ne znam da sam u uvek bio u pravu.

*Moja žena je započela program fiskalne konsolidacije. Ukinula mi je džeparac.

*Kod nas sve ide svojim tokom. I poplave biblijskih razmera.

*Koja smo mi sila. Nama robijaši iz Gvantanama dolaze na noge.

*Došlo je i njegovih pet minuta. Govori već sat vremena.

*Pesimista: mi ćemo ući u EU kad mrtav prdne. Optimista: bolje ikad nego nikad.

*Vođa je pobedio prirodu. Sad on vedri i oblači.

*Vođa se pita za sve. Zbog toga on nema odgovor ni na jedno pitanje.

*Mi znamo šta hoćemo. Mi hoćemo da nećemo. 

*Najlepše sam živeo u osamdesetim – reče moj deda.

*To majka više ne rađa, ali se zbog povećanja nataliteta ponekad toleriše.

*Bebe zaplaču kad dođu na svet. Instiktivno znaju šta ih čeka.

*Pravda je danas svima dostupna. Svako može da je uzme u svoje ruke.

*On je čovek otvorenog srca. Upravo ga operišu.

*Po mišljenju džeparoša, najteže je raditi s parama i ljudima.

Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.