aforizmi

AFORIZMI IVANA ARANĐELOVIĆA

U žučnoj raspravi jedan kauboj je potegao argumente, a drugi pištolj.

Najbolju grčku tragediju napisao je MMF.

Budućnost modne industrije leži u edukaciji životinja da zaveštaju krzno.

. Nastradalom matadoru zvezde nisu bile naklonjene. Rođen je u znaku bika.

Резултат слика за matador

Duhovna rokada je kad neko ko je glup kao top živi kao kralj.

Na Devičanska ostrva najbolje  je otići sa nekom iskusnom.

Komunisti su na Goli Otok slali politički nepodobne nudiste.

Na predizborni mamac prvo se upeca som.

Bila je to Pirova pobeda. Nakon što su mu polomili obe ruke zatvorenik je sve priznao, ali iskaz nije mogao da potpiše nogama.

Sudbinski sam predodređen za ulogu žrtve. Rođen sam u znaku jarca.

Od istorijskih nesporazuma jedino su nas skuplje koštali “istorijski sporazumi”.

Zdravstveno stanje mi je kritično. Ako me Bog ne pogleda uskoro ću videti ja njega.

Nezadovoljni otkupnom cenom proizvođači lešnika poručili Vladi:”Nismo mi veverice!”

Strastveni pušač je rođen u znaku raka. Pluća su mu u podznaku.

Sudeći prema učešću u ukupnom društvenom proizvodu Srbija gotovo i da nema građevinsku industriju, ali zato ima građevinsku mafiju.

Strašilo nema šešir iz estetskih razloga već da mu svrake ne bi popile mozak.

U vreme krize i sponzoruše se udaju iz ljubavi.

Neke zemlje su prepoznatljive po nacionalnoj, a mi po narodnim kuhinjama.

Vođa povlači šahovske poteze. Za savetnike bira konje i topove.

Uhapšen predsednik Košarkaškog Saveza . Uhvaćen u reketu. 


Ivan Aranđelović


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.