aforizmi

AFORIZMI LJUBOMIRA ILIĆA





Za ovo su glasali i pokojnici. Sad i njih čeka svetla budućnost.
*  *  *
Ne prodajemo mi veru za večeru, već za molitveni doručak.
*  *  *
Potemkin je ulepšavao sela. A mi sve.
*  *  *
Ima nas sve više. Groblja su već postala tesna.
*  *  *
Nema više ljudi iz senke. Oni su sada iza fantomke.
*  *  *
Drže nas u šaci. Zato mi njih čuvamo kao malo vode na dlanu.
*  *  *
Ne pijem, ne pušim, ne drogiram se! Kad prestanem i da jedem, neću imati
ni jedan porok.
*  *  *
Vlada će se ubuduće više baviti natalitetom. Znači, rodićemo mečku.
*  *  *
Novi zakon je bolji od starog. Ima više rupa.
*  *  *
Formirali bismo mi vladu u senci, ali smo prodali senku.
*  *  *
U Srbiji se još uvek dobro jede. Kad su parastosi.
*  *  *
Lenčarim, i to marljivo!
*  *  *
Privatizacija je završena. Đavo je došao po svoje, a vrag je odneo šalu.
Резултат слика за DJAVO
*  *  *
Bio sam kod lekara. Detaljno mi je pregledao džepove i novčanik.
*  *  *
Sigurno izlazimo iz krize. Propast je na vidiku.
*  *  *



Ljubomir  Ilić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.