aforizmi

AFORIZMI MILENA MILIVOJEVIĆA

* Nekad sam živeo u Jugoslaviji, a u Srbiji još nisam ni počeo da živim.

* Daleko je nama Mars. Kod nas se pada sa manjih visina. 

Резултат слика за MARS

* Prestao sam da se nerviram. Nemam ja više živaca za to. 

* Što pođe naopako, to kod nas nikad ne kasni.

* Postala je već tradicija  da tradicionalne vrednosti obezvređujemo. 

* Svetlo na kraju tunela toliko blešti da se u tunelu ne vidi ništa.

* Ja sam tvoj temeljac, reče kamen Sizifu.

* Anonimnu prijavu poslao sam iz lične skromnosti. Samo da prijavljenog izvučem iz anonimnosti.

* Uspešan sam u neuspesima. Te uspehe mi svi opraštaju.

* Nije tako retko da kod nas baš zagusti.


* Ono što očekujem, nije više budućnost. To je odavno prošlost. 

                                                                                                          Milen Milivojević

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.