humor

BOLJE U GOVNA, NEGO U PARTIJU - MANE TRBOVIĆ

Резултат слика за stranka

Ne stavljam potpis ni na čiju hartiju,
Nikome neću da glumim klovna.
Ne terajte mene ni u čiju partiju,
Bolje me slobodno gurnite u govna.

Ne stavljajte meni ljagu na glavu,
Neću ni na silu u partiju neku.
Bolje me vezanog bacite u Savu,
Ili po želji neku drugu reku.

Neću da kusam njihove mekinje,
Ne zanima mene takav vid sreće.
Neću među partijske prljave svinje,
Pre ću dobrovoljno da skočim u smeće.

Neću oko vrata partijsku kravatu,
Nedamđjavolima napaćenu dušu.
Pa maker me tukli I vukli po blatu,
I trpeo dugo finansijsku sušu.

Šta god da mi nude ma sve im je džebe,
Kažu da je tamo sve lepo i šareno.
Ne mogu me kupiti partijske barabe,
Više mi svđja da živim pošteno.


Uvek bi rado svakoj partiji odoleo,
Ne treba meni njihova sramota.
Pa nisam valjda u glavi oboleo,
Bolje me streljajte kraj nekog plota.

Mane Trbović







Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.