aforizmi

AFORIZMI LJUBOMIRA ILIĆA




Poštujemo radnu disciplinu. Ne radimo ništa.
*  *  *

Ostajte tamo, ovde vas sunce neće ogrejati!

Резултат слика за sunce
*  *  *
Nas stalno drže na oku. Čas psihijatri, čas voajeri.
*  *  *
Politički sam potpuno dezorijentisan. Član sam mnogih partija.
*  *  *
Kod nas manjine imaju sva prava. Naročito tajkuni i kontroverzni biznismeni.
*  *  *
I seljaci su dobili strateškog partnera. Sada sa đavolom tikve sade.
*  *  *
Odustao sam od svagodnevnog uvežbavanja poštenja. Nisam talentovan.
*  *  *
Moj glasački listić bio je nevažeći. Zaokružio sam sve partije u koje sam učlanjen.
*  *  *
Mi smo neuništivi. Preživeli smo mnoge svetle budućnosti.
*  *  *
Otkad plaćam TV pretplatu bolji život mi je skuplji..
*  *  *
Najbolje se uči na tuđim greškama. Šteta što smo mi ti tuđi.
*  *  *
Srbi su najvredniji narod. Kad nemaju šta da rade hvataju zjala.
*  *  *
Mi ne pitamo za cenu kad plaćamo glavom.
*  *  *
Nekada se bolje živelo. tada je i moj pas imao život dostojan čoveka.
*  *  *
Kad se mišljenja podele, problemi se namnože.
*  *  *
Zaposleni sve češće glasno negoduju. Jedino lopovi ćute i rade.
*  *  *
Ne može svaka budala da dođe na vlast. Prednost imaju najveće.
*  *  *
U mojoj partiji članstvo je podeljeno. Jedni mislimo kako predsednik kaže,
a oni drugi ne misle uopšte.


Ljubomir  Ilić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.