aforizmi

AFORIZMI IVANA ARANĐELOVIĆA

Pokazujem prve znake ludila. Počinjem da podržavam vladine mere.

Da nam je ministar psiho Frojdu bi bilo jasno i bez analize.

Резултат слика за frojd

Zahvaljujući Pinku stanje u kulturi nije ni malo ružičasto.

Njen dodir je bio fatalan. Zvala se Vera. Prezivala Variola.

Podeljenost Srba za simptatije između Putina i Angele Merkel vide se i zavodu za deratizaciju. Jedni su za bubaruse, a drugi za bubašvabe.

Kad električar ženi sina svatovi igraju strujno kolo.

Ljubavnica mi je ozdravila. Sada će moja žena imati zdravu konkurenciju.

U geodetskom zavodu nema slobodnih devojaka. Sve su uknjižene. 

Posle najave o poskupljenju električne energije počeo sam, pored struje, preventivno da isključujem i mozak.

Oslobođen je optužbe za piramidalnu prevaru. Sad živi kao faraon.

Postao sam režimski aforističar. Opozicija mi je smešnija od vlasti.

Umesto da izvozimo stoku i sirovine mi za njih glasamo.

Izbeglička kriza je šansa za Srbiju. Zatvarićemo granicu da Vojvodina ne može da ode.

Preležali smo ovčije boginje. Konačno ćemo izabrati pravog pastira.

Jeftino sam prošao prilikom razvoda. Uzela mi je dušu, ali ne i novac.

Kad je shvatio da je neće upecati u svoju pauk je počeo da traži ženku preko društvenih mreža.

Dva premijera su razgovarala iza zatvorenih vrata. Razgovor je bio veoma otvoren.

Možda je on i mali za Beograd, ali je veliki pred Bogom. Predstojeći post držaće na vodi.

Medijski mrak je samo mali doprinos štednji električne energije.

500 godina smo bili pod zastavom na kojoj je polumesec. Sad verujemo da će da nas ogreje evropsko sunce.

Ivan Aranđelović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.