humor

SANJAO SAM NOĆAS PREMIJERA - MILOJE VELJOVIĆ

SANjAO SAM NOĆAS PREMIJERA

Резултат слика за vučić prsti

Sve je moje zapalo u maglu,
A beše mi život bonbonjera.
Neće ovo na dobro izaći —
Sanjao sam noćas premijera!

Došao sam na ivicu pakla
Ispred mene svanu barijera
Kvrcnulo je nešto mi u mozgu —
Sanjao sam noćas premijera!

Sebe gledah u nekom kavezu
Bez kaiša – šarenog odela
Smrknulo se pred očima mojim —
Sanjao sam noćas premijera!

Prevrtah se po velikom mulju
Oko mene vrtila se sfera.
Ni majka me neće prepoznati —
Sanjao sam noćas premijera!

Po svoje je crni đavo stigo
Pri kraju je moja karijera.
Raspašće se na granule sreća —
Sanjao sam noćas premijera!

Miloje Veljović





Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.