humor

МИЛОЈЕ ВЕЉОВИЋ - СТИГЛА ЗИМА

СТИГЛА ЗИМА

Резултат слика за stigla zima

Стигла зима, чизме су ми шупље
Капут дроњав, а шубару немам
Каиш ми се оглодô ко коска
А вунене чарапе тек спремам!

Стигла зима - дрвљаник ми празан
Купус нисам ставио у кацу
Комшије ми зазубице праве —
Кезе ми се кисело у фацу!

Стигла зима, посек ни у магли
Неко свињче морам да прикољем
Кредит ми се из банке не диже —
Са женом се око тога кољем!

Стигла зима, а бачве ми суве
Имам џибру – још да казан нађем
Спремио сам туршију од крушке —
То ћу пити док га не пронађем!

Стигла зима – ауто ми труло
Зимске гуме купих на бувљаку
За ланце сам мењао моторку
На пијацу скоро у Мељаку!

Стигла зима, а деца би скије
Склепаћу им нешто од олука
Прогризли се, немају функцију —
Кад их нема, то је мања брука!

Стигла зима, а са њом и ташта
Напустила њиве и ливаде
Са кћерком се већ у коштац хвата —
Гложењем ће скроз да ме ојаде!

Стигла зима, а ја у јесени
Са свих страна лупају ме кише
Нерад кријем и грмим по власти —
На изборе не излазим више!

Стигла зима, а ја бриге морим,
Стално тонем – пришао сам чабру
Ништа боље заслужио нисам —

Цело лето ’ватао сам маглу!

Милоје Вељовић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.