Džem od šipaka

DŽEM OD ŠIPAKA

Postao sam ogoljeni materijalista. Oblačim se u Second Hand Shop-u.

Uhljebljenje je uzak pojam. Ne obuhvata široke narodne mase.

Odvikavam se od kockanja. Pišem i objavljujem političku satiru.

Proizvodnja merkantilne marihuane u našoj zemlji riješila bi problem zavisnosti od uvoza.

Loši satiričari najbolje promovišu dobru satiru.

Vladimir Vuković

 Naš dug stalno raste. A raste i optimizam vlasti.

Čovek koji puzi lako može biti zgažen.

Znanje se usavršava i prenosi sa generacije na generaciju. Lopovi
su sve bolji.

Vlast pruža ruku narodu... i  uzima.

Milorad Ćosić Ćosa

Mi smo glavni faktor stabilnosti u regionu. Bez nas ne može ništa loše da se desi. 

 Razmišljao sam da posao potražim u inostranstvu, ali kada sam čuo da se tamo živi od rada -odustao sam. 

 Ne mogu svi Srbi pod jednu šljivu. Neko mora da ostane da peče rakiju. 

Резултат слика за šljiva

Ne smeta što je vođa slep. Čuli smo da je vidovit. 

 Vidim odlično. Mrak je!

 Znanjem stečena diploma ima ocenu, a kupljena cenu.

Goran Ivanković

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.