Đura Šefer Sremac

ĐURA ŠEFER SREMAC - PISMO VUKU S ONOGA SVIJETA


Резултат слика за vuk karadzic

PROSVETNI MUZAR KRAVA

Eh, Vuče, Vuče, Evropa tuče
obrazovanje i vaspitanje!

Profesor ja sam i  muzar krava,
a imam i dve-tri godine prava!
Ne znam kol’ka je državna taksa
što mi je neovlašćena praksa.

Kad krave muzem, državu varam,
nisam notaroš – evriće da stvaram!
Postoji razlika dva zanimanja:
jedno je život, drugo – otimanja!

Ne zameri nam, svetski Vuče,
neko nas namerno u ambis vuče!

Kod kuće ne učim nijednog đaka,
u čemu onda je „pravnička kvaka“?
Džabe mi naivne glupe čednosti –
u modi su nam tajkunske vrednosti!

Ljudi, ko li nam Sudbinom sudi?
Jesmo li normalni, zdravi il’ ludi!?
Pre bi se reklo da smo kreteni...
Život je škola – đaci maleni!

Nismo mi, Vuče,  naivci od juče –
nema školu za šta ujesti kuče!

Tvoji verni „vučići“

Đura Šefer Sremac


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.