humor

МАРИНА АРИСТО МАРКОВИЋ - СИЗИФОВ ПОС'О


Сизифов пос'о

Резултат слика за SIZIF



Стиг'о ми је рачун за струју. Ништа не би било необично да се не ради
о рачуну са утрострученим износом због неправилности у очитавању
бројила. Са овим проблемом сам већ упознао надлежне у дистрибуцији али
без обзира на то, мени већ други месец заредом стиже увећан рачун због
погрешног обрачуна. Ја не будем лењ, па се лепо спремим и одем “мечки
на рупу“ да истражим која су моја права. Сизифов пос'о, рекли би
многи. Мада сам већ предосећао извесне неприлике, кренем ја као што
ред налаже, прво на шалтер. Свестан и савестан, срочио сам проблем у
неколико кључних реченица имајући обзира према стрпљењу службеника и
пошто сам научен на известан ред, прво сам службеници пожелео добро
јутро. То ми је, судећи по њеној реакцији, била грешка. Да се
разумемо, нисам ја ту дошао због њеног осмеха али... Изложим ја њој
мој проблем и она ме без много пажње и речи пошаље у канцеларију 1.
Одмах ми је било јасно где би она мене уистину послала. Свеједно, уђем
ја у канцеларију 1., одакле ме упутише у канцеларију 2. Пошто је
службеник у канцеларији 2. био на пола доручка, он ме проследи колеги
у канцеларију 3... Е, а одатле ми се губи сваки траг.


Марина Аристо Марковић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.