humor

МИЛОЈЕ ВЕЉОВИЋ - БОЉЕ МИ ЈЕ

БОЉЕ МИ ЈЕ

Резултат слика за mali kao mrav

Боље ми је да се склоним
Згазиће ме као мрава
Боље ми је да се крајнем —
Остаће ми жена сама!

Боље ми је да занемим
Да зачепим себи уста
Боље ми је да не звоцам —
Остаће ми машта пуста!

Боље ми једа зажмурим
Да не гледам шта нам раде
Боље ми је да ослепим
Очи ће ми да изваде!

Боље ми је да не пишем
Песму ће ми да оглобе
Боље ми је да сам невешт —
Пребиће ми ноге обе!

Боље ми је да не кењам
Да у себи говна гутам
Боље ми је да се стиснем
Да нагоне своје спутам!

Боље ми је да не прдим
Да ветрове пустам тише
Боље ми је да уздишем —
Мафија ће да ме збрише!

Боље ми је да не пишким
Да не правим бару себи
Боље ми је и низ ветар —
Да пливао Савом не би!

Боље ми је да не стрчим
Да врзином колу приђем
Боље ми је да им титрам —
Да бламажу заобиђем!

Боље ми је да се кајем
Да зажалим што сам мали
Боље ми је да се стукнем —

Да ме не би затрпали!

Милоје Вељовић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.