aforizmi

AFORIZMI ŽIVKA PRODANOVIĆA



Bolje je imati poštene neprijatelje, nego nepoštene prijatelje.

Da nam je znati čiji su jarići koje besposlen pop krsti.

Dječji vrtić – kada budem velik kao moj tata i meni će najgori lupeži iz politike držati poduke o poštenju i moralu.

Dobila je otkaz zbog čitanja. Pročitala je šefove namjere.

Doma je najljepše. Ako policija ne zna adresu.

I u ratu riječi postaju ratni zločinci.

Imao je nesreću na radu. Zatajio mu je revolver.

Резултат слика за revolver

Istraga je bila ozbiljna i najpažljivije vođena. Trebalo je pobrisati toliko tragova...

Komedija života – na pogrebima se tiho govori. Da pokojnici ne čuju što sve ljudi pričaju o njima.

Moj prvi susjed je ministar. I da onda ne znam tko mi krade voće sa stabla.

Poruka iz ludnice – nije loša ova moja dijagnoza, ali mogu ja i bolje.

Savršeno umorstvo – prvo su u njemu ubili želju za životom, a onda je on ostalo obavio sam.

Sudac ga je pravedno kaznio. Baš onako kako su se jučer dogovorili.

Živko Prodanović




Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.