aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA



*Atlantida je poznata po tome što je propala. Tako ćemo i mi da izađemo iz anonimnosti.

*Iza onih koji svakodnevno polažu kamene temeljce, neće ostati ni kamen na kamenu.

*Napisao sam knjigu za sva vremena. Može da se čita u bilo koje doba dana i noći.

*Ništa se ne dešava preko noći. Zato imamo belu kugu.

*Svaki brak u kome je muškarac ubeđen da je gazda u kući dobro funkcioniše.

*Od svoje dece očekujem da sva budu moja.

*Što će biti, biti će. Istorija se ponavlja.

*Neki to vole vruće. Termofor u krevetu!

Резултат слика за termofor

*Diktator je vladao je doživotno. I on je samo čovek.

*Država to sam ja, izjavio je čovek koji je imao specifično poimanje demokratije.

*Rekao je “posle mene potop“. I mi smo mu ispunili poslednju želju.

*Prvi put sam imao tremu, a sad mogu da svedočim šta god vam treba.

*Da nema FB ne bih znao da ljudi piju jutarnju kafu.

*Ima problem sa FB. Ne može nos da mu stane u profil. 

*Napraviću selfi u kupatilu. Da komšinica pukne od muke, kad vidi moje italijanske pločice.

*Vođu nije teško pratiti. Mogu žmureći da idem njegovim putem.

*Napraviću selfi na wc šolji, da trenutak mog najvećeg jutarnjeg zadovoljstva podelim s vama.
                                                                        
*To što sad vidi koliko je bio slep, otvorilo mu je oči.
  
*Treba osnovati ministarstvo za ispunjavanje predizbornih obećanja.

*Pustio je mozak na pašu.  I od tad je na travi.

*Ništa mu nije teško, jer ne diže ništa teže od kašike.

*Pitao sam mog bibliotekara da mi da nešto za plažu, a on mi je preporučio kremu za sunčanje.

*Mi nikad ne sedimo skrštenih ruku. Ili glasamo, ili spontano aplaudiramo.

*Ceo dan lenčarim. Ja bih ovako mogao do sutra.

*Odliv mozgova nas raspamećuje.

*To što majka više ne rađa, imalo se rašta i roditi.

Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.