aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA



*Hvala vam na vašoj humanitarnoj akciji“Milosrdni anđeo“, koja je spasila hiljade života.  Zahvalne porodice žrtava!

*Dok političari mute, mi smo uvek u sosu.

*Koliko još narodnih kuhinja treba da se otvori, da bi narod bio zadovoljan?

*Mi imamo u gradu imamo i zatvoreni bazen. Zatvorila ga je inspekcija zbog nehigijene.

*Dok je bežao od mobilizacije, nije mu smetalo to što  ima ravne tabane.

*On nije učestvovao u ratu jer ima ravne tabane, i samim tim mu je otežano kretanje i bežanje pred neprijateljem.

*Ja tebi, ti meni. To je zaokružen sistem vrednosti.

*Kume, moram da prekinem jer nemam više kredita. Kako nemaš, pa bio sam ti tri puta žirant!

*Uvek pre nego što poludim ja izbrojim do deset. Jedan, dva, devet, deset!

*U mladosti se često identifikovao s Napoleonom. I onda je to prestalo. Sad se predstavlja kao Kutuzov.

*Dosta sam tolerantan. Ako moja devojka non-stop gleda samo u mene, ja nisam ljubomoran.

*Svaki čovek ima neku manu, koja kod mene još nije pronađena.

*Kad se zaljubim, ja sam katastrofa. U stanju sam da joj pošaljem i ceo karanfil. 

Резултат слика за karanfil

*Čim pređem granicu, ja izađem iz depresije.

*I posle mene ja. To je prelazno rešenje.

*Prognoza vremena. Posle mene potop.

*Izveštaj o vodostaju: posle mene potop.

*Nesreća nikad ne dolazi sama. Uvek bude zlo i naopako!

                                                                           Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.