humoreska

МИЛЕ ПУШКАРИЋ - УЛАЗАК

УЛАЗАК

Резултат слика за dogovor

-Због чега желите да се учланите у нашу странку?
-Просто, допадате ми се. Свиђа ми се што сте либерални, а опет баштините традицију наших славних предака. За Европу сте без резерве, а негујете симпатије према братској мајчици Русији. Држите се војне неутралности, а тесно сарађујете са северноатлантским савезом. Подржавате културу, али не дате да постане претешко бреме за буџет. Млади су вам на првом месту, а не допуштате да их има превише. И најважније, расписали сте тендер за асфалтирање улица на периферији, а нећете дозволити да моја фирма не буде изабрана, ако ме разумете.  Биће и вама и мени… Ја сам послован човек, знам да препознам оно што вреди.

-Примљени сте!

Миле Пушкарић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.