aforizmi

II МЕСТО ЗА АФОРИЗМЕ НА "ЧИВИЈАДИ 2017", МАРЈАН АНГЕЛОВСКИ, СКОПЉЕ



Жена ми је толико јако хркала да сам морао да је убијем. Сад спава као заклана.

Не сеците грану на којој седите. Нећете имате где да се обесите.

Господ чува нас Македонце. У лудници!

Није лепо да се смејемо инвалидима. Зато не пишем афоризме о нашој фудбалској репрезантацију.

Кажу ми да сам глув. Не слушам их.

Купио сам најскупље уже да се обесим. Једном се живи.

Македонци лако могу да саставе крај са крајем. Један крај на врат, други на бандеру.

У Македонију мораш бити политички обојен. Или си модар од батина, или си црвен од стида.

Писац? То је оно када си бесмртан а једва живиш.

Заљубен сам у себе. Увек се заљубим у неку будалу.

Ако умрете од глади, фискални рачун погребних трошкова, чувајте за наградну игру.

Ако мислите да сте елегантно попуњени, дебело се лажете.

Гласаћу да премијер буде женско. Па нек јебе нас колико хоће.

Одлично ми иде бизнис погребне опреме. Нико ми до сада није вратио сандук.

Таман сам хтео да се удавим. Чуо сам да вода даје живот.

Исусе, како да наћем паре за вечеру? Ако није тајна ...

Ми имамо највећу поплаву. Други могу да нам воде носу.

Спречио сам лекара да ме прегледа. Боље спречити него лечити.

Купио сам најбоље теблете за спавање. Сад од среће не могу да спавам.

Некрофили користе продавницу за погребну опрему као секс шоп.

Џихадисти су мирни људи. Али понекад знају да експолодирају.

Откад сам чуо да ме политичари прислушкивају користим само смс поруке. Знам да нису писмени.


Ова власт ми је дошла као кец  на десетку. И онако сам планирао да се обесим.

Захваљујући власти сам уштедео паре за ренген. Виде ми се ребра!

Почео сам да дувам лепак. Због тога сам одлепио!

Само интелигентан човек може да схвати да је глуп.

Ослободите ум. Невин је.

Заборавили смо да живимо. Па не може човек све да памти.

Нашао сам обе црне чaрапе у истој фиоци. Колико је мали свет.

Победио сам алкохолизам. Сад пијем од среће.



Аутор: Марјан Анѓеловски

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.