Čivijada

III МЕСТО ЗА ПРИЧУ НА "ЧИВИЈАДИ 2017", МИЛЕ ПУШКАРИЋ


СТРАНО ТЕЛО

-Сестро, скалпел!- уморно ће хирург.-Припремите ретрактор, маказе и газу.
-Јадан човек…
-Молим вас… И пре су људи гутали свашта. Из незнања, пијанства, некад чак и протеста. Замислите, оперисао сам човека који је прогутао виљушку, хтео мученик да се убије због жене, шта ли. Ја га отворим, а у желуцу од ње остала само нит, као жица! Сву је киселина појела.
Други случај, пацијент са сијалицом у стомаку. Гледам снимак рендгена, ту је, расечем, нема је! Да није отишла у танко црево? Ми опет на снимање, сијалице нигде!
Бакар, накит, алат, чак и мобилне телефоне, све сам ја то тражио по утробама, да бих на крају закључио да домаћи стомак све претвори у прах. Вероватно ће и са овим јунаком бити такав случај. Но, ево тренутка истине!
-Боже мој!-врисну сестра.
-Гле, хлеб! Откуд он ту? Српски трбух одавно више не лучи ензиме који могу да га сваре. Погледајте, нетакнут залогај. Где ли га само нађе…

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.