humor

MILIVOJE JOZIĆ - IMA DA NAS NEMA

  IMA DA NAS NEMA

Резултат слика за ima da nas nema

Sedim ispred televizora i gledam kako naš predsednik delka državna odlikovanja
domaćim i stranim državljanima. Slavodobitnici mu se duboko zahvaljuju na datom
odlikovanju, na šta im predsednik odgovara da NEMA NA ČEMU i da mu je bila
velika čast da im ga dodeli. Svaka čast njemu i njima, a šta je sa mojim odlikovanjem, pitam se ja. 
Mislim da sam odavno zaslužio da ga dobijem za sve ono što
nisam uradio a mogao sam da sam bio zaposlen. Pošto nada poslednja umire  
nadam se da će jednoga dana i na mojim grudima zablistati neko odlikovanje. Da me
nada ne bi iznenadila počeo sam da proučavam istorijat odlikovanja da vidim kada
je i od čega napravljena prva medalja i ko je bio njen prvi dobitnik. Prema arheološkim 
nalazima prva medalja napravljena je od kamena u kameno doba, a prvi njen
dobitnik bio je podanik nekog poglavice. Poglavica je odlikovao svog podanika zato
što mu je napravio lepo odelo od jareće kože ukrašeno ptičjim perjem i lisičjim repom.
Sa razvojem civilizacije razvijala se i tehnologija izrade odlikovanja. Današnja 
odlikovanja prave se od plemenitog metala i dodeljuju se plemenitim ljudima za
plemenita dela. Da bi današnja odlikovanja imala veću težinu po značaju u odnosu
na dosadašnja treba ih ptaviti od ČISTOG OLOVA i dodeljivati ih svima dok nas
ima, jer pored ovakvog rukovodstva ima da nas nema.

Milivoje Jozić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.