aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

*Tražite od mene da vam vratim dug!? Da li ste čuli vi za nenaplativa potraživanja?

*Posle mene potop. Ima da me zapamtite!

*Bolje je da zakažeš kod doktorke, nego kod švalerke.

*Mi ne učimo na tuđim greškama. Imamo mi naš obrazovni sistem.

*Ne prima priloge ispod deset dinara. Jeste prosjak, ali nije baš tolika beda.

*Prosjačenje treba limitirati. Na svakom ćošku nek bude samo po jedan.

*Prosjačenje treba legalizovati, da bi država imala punu kontrolu nad njim.

*Treba uvek imati dobru komšinicu. Kad vas ostave žena i ljubavnica, da imate s kim da popijete kafu.

*Ljudi zavide jedni drugima i na nesreći, jer je njihova uvek veća.

*Drže me u šaci. Kao šipak.

Резултат слика за šipak

*Mi ne sedimo skrštenih ruku. Digli smo sve četiri u vis.

*Što da učimo na sopstvenim greškama, kad naših imamo za izvoz.

*Radnička klasa treba da ide na robiju. Tamo bar ima stan i hranu.

*Ona ima tako dobru guzu, da sve u životu dobija na lepe oči.

*Ja uvek čitam jučerašnje novine, jer su mnogo optimističnije nego ove današnje.

*I u džepnim izdanjima kriju se pisci velikog formata.

*Normalno je što istraga tapka u mraku. U mraku se ništa ne vidi.

*Mi idemo putem kojim se ne ide. Čudni su putevi gospodnji.

*Dva i dva su četiri, što će nadam se i dati rezultate.

*Za svađu je potrebno dvoje, tako da sam ja sam sebi dovoljan.

                                                                       ZORAN T. POPOVIĆ

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.