humor

МИЛЕ ПУШКАРИЋ - ТЕЛЕВИСА ПРЕСЕНТА-СТАР ВОРС

ТЕЛЕВИСА ПРЕСЕНТА-СТАР ВОРС

Резултат слика за ratovi zvezda

- Хоћеш и чарапе да ти буду у Стар Ворс фазону? - упитах сина.
- Тата, сви у вртићу воле Стар Ворс! - рече надурено.
- Ама, ти то ниси ни гледао честито!
- Јесам, онај црни се овако, па овако мачовао са оним са плавим мачем! - размаха се кесом.
- Чујеш ли ти жено њега? Ма ми смо бре, по седам пута ишли у биоскоп за редом као клинци, а сад они тек тако, купи, па купи.
- Јесте, сад ћеш да кажеш како сте од штапића за сладолед правили летеће тањире…
- Икс вингсе и Миленијумског сокола! - исправих је.
- Ама свеједно! Сине, ево, обећава ти мама, ако са татом погледаш Звездане стазе…
- Ратове звезда, хоћеш ли упамтити већ једном?
- Није шија него врат. -брецну се. - Купиће ти мама чарапе на те ванземаљце.
- Тише мало, побогу, хоћеш да те неко чује? Ено се већ она двојица тата кикоћу. Право кући, па да видите шта је филм!
Срећом, баш тих дана се емитовао седми део, који ни ја нисам гледао. Упозорих све укућане да је ово за мене јако важан тренутак, јер не види се наставак саге сваки дан.
- Идите пишките децо, принесите воде и хране, нећу да ме прекидате кад почне! Ако вам нешто није јасно, слободно питајте, ја сам доктор наука за Ратове звезда. И то прави, без плагијата. Аха! Почиње!
Добро позната слова зајездише дијагоналом далеке, далеке галаксије која је постојала некада давно. Јурњава, пуцњава, жена је зевала, ћерка заспала, само се син борио са сном, жарко желећи чарапе.
- Гле! Хан Соло! Матори кеша! Морали су и њега да убаце. - коментарисах.
- Ала је Харисон Форд остарео. - прокоментариса жена. - Шта је он у филму?
- Како да ти објасним… Он пада шурак Луку Скајвокеру.
- Ко је тај сад?
- Слушај… Анакин Скајвокер је имао двоје деце: Леу и Лука, близанце, и они су раздвојени по рођењу.
- А онај црни што има астму? Шта је он?
- Е, видиш, то је Дарт Вејдер, а он је пре био Анакин Скајвокер.
- А шта је њему Харисон Форд.
- Хан Соло је зет од Дарт Вејдера, или Анакина, више ни ја не знам, стално мењају духа оца прослави.
- Духа оца, ма дај, какве су ово глупости?
- Чекај, чекај… Хан Соло има сина! Лук Скајвокер је постао ујак, то јест, овај са црном косом му је сестрић.
- А онај са црном кацигом му је?
- Дарт Вејдер му је рођени деда. - већ ме помало болела глава.
- А баба где је?
- Баба је умрла на порођају.
- Ја већу будалаштину у животу нисам гледала.
- Чекај, да ти разјасним: Анакин, то јест, Дарт Вејдер је зачет од стране силе, која је била јака у њему. Онда је упознао као мали дечак принцезу, коју је оженио када је постао Џедај.
- Шта је постао?
- Џедај. То ти је нешто као калуђер, само што они верују у Силу.
- Хоћу и ја да будем Џедај тата.-зевну син.
- Не може, ми смо, сине, православци, пусти ти њих… Пази, и принцезу Леа је ту! Бабац прави!
- Је ли то та баба што је умрла на порођају?
- Шта причаш, то је била њена мати.
- Боже драги… Значи, близанци су раздвојени по рођењу, од мајке принцезе и оца калуђера, онда је отац постао зао, а син се бори да га врати на прави пут, ту је и помагач, мало неотесан али правичан… - причала је и причала, рушећи један по један разлог због ког сам волео Ратове звезда. - И само ми реци, ко још нормалан би своје име потписао на место редитеља или сценаристе?
- Здравко Шотра? - дигох обрве, а и руке.

Миле Пушкарић



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.