humor

МИЛЕ ПУШКАРИЋ - ЕНЕРГЕТСКИ ВАМПИРИ

ЕНЕРГЕТСКИ ВАМПИРИ

Резултат слика за vampir

Приметили сте да се после разговора са вама блиском особом, колегом, пријатељем, водитељем дневника или брачним другом, осећате исцрпљено, поспано и безвољно. Погађате, саговорник је енергетски вампир. Оно што сам запазио из личног искуства је да само помињање енергетских крвопија диже тираж књиге или качи поглед за новински чланак. Још нисам лично упознао то митско биће, али јесам масу људи који веле да их имају у својој околини. Занимљиво је да се после разговора о њиховим мукама са енергетским вампирима осећам исцрпљено, поспано и безвољно.
Ја сам реалан, прост човек, не верујем у дрекавце, дракуле и вештице. Чак сам убеђен да енергетски вампир није физичко, већ правно лице. Још у основној школи уче о потенцијалној, кинетичкој, хемијској енергији, као и да се она не може уништити, већ само променити облик. Ако је тако, како онда успевају да електричном енергијом коју нисам ни потрошио униште мој кућни буџет? У струјомер не смем ни да погледам, сваки окрет црвене линијице на диску одсече кришку моје животне снаге. Чујем ли шиштање плина, пипам се по телу, као да се и сам  издувавам, одлећем негде у дно баште, у трску где се коте пацови и полудивље мачке. Телевизор у пола осам не смем да укључим, ту не помаже ни ракија, ни дуван, ни бромазепам.
Енергетског вампира понављам, нисам упознао, али знам да има законодавну, извршну и судску власт нада мном.

Миле Пушкарић

    

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.