aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА

-          Нисам  ја задња рупа на свирали. Иза мене се стално отварају нове!

-          Расписују се нови избори. Појавио се, изгледа, вишак у буџету!

-          Решио сам да одморим гласне жице. Не говорим са комшијама!

-          Орочио сам брдо пара. Дужан сам за струју, воду, телефон, грејање ...!

-          Ја сам хронични просјак. Стално тражим од државе зарађено?

-          Залепио сам вођину слику на фрижидер. Нек човек мало охлади!

-          Жена ми је извукла праменове. Кад смо се посвађали!

-          Моја жена и ја прославили смо годишњицу брака. Свако на свој начин!

-          Написао сам опроштајно писмо жени. Само још да оде!

-          Био сам на сајму намештаја. Купио сам само улазницу!

-          Видео сам се у огледалу. Пун сам самог себе!

-          Запалио сам свећу за таштино здравље. Нека изгори!

-          Свако јутро попијем по чашу ракије. Кажу по јутру се дан познаје!

-          Изгледа да сам ја неки посебан човек. Остао сам у Србији!

-          Реновирао сам стан на крају године. Окачио сам нови календар!

-          Жена ми је ко нагазна мина. Упаљач јој је одоздо!

-          Године брака учиниле су своје. Веренички прстен осећам више на врату него на руци!

Резултат слика за прстен

Милоје Вељовић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.