aforizmi za decu

ПРЕДСТАВЉАМО КЊИГУ АФОРИЗАМА ЗА ДЕЦУ "КАД ПОРАСТЕМ БИЋУ ВЕЛИКИ" (2017) ЗОРАНА Т. ПОПОВИЋА





ОДАБРАНИ АФОРИЗМИ ИЗ КЊИГЕ:

Ја се не свађам са родитељима. Нису мој ниво.

Да мама није упознала тату, мене не би донела рода.

Тата нема да ми купи чоколаду, јер он ради за ексере.

Већ дуго се забављам са Цецом. Много ће се изненадити кад сазна.

Сека има велика уста. Може да отпева две песме одједном.

Мој Џеки не воли да се купа. Није он морски пас.

Не дирам мамину шминку. То је какано.

Никоме нисам рекао да сам разбио вазу. Нисам ја тужибаба.

Мама је била лепа и млада, све док није упознала тату.

Играмо се ћораве баке. Сакрили смо баки наочаре.

Мој матори је сила. Он се не боји маме.

Поновио сам се. Добио сам брата.

Ја сам лепо васпитан. Не једем супу прстима.

Имам добар апетит. Сваки дан једем.

Мама и тата се свађају, јер је мама стално у праву.

Кад сам био мали, има ли смо ту-ту, а сада имамо ауто.

Ја страшно личим на тату. Као да смо род.

Баба пије млеко. Хоће да буде генерација која расте.

Фарбали смо јаја за Ускрс. Три дана нису могли да ме оперу.

Тата не сме да гледа друге жене, јер он воли само маму.

Тата је заборавио пиво у замрзивачу, па се оно прехладило.

Како то? Каже да сам татин син, а мама ме је родила.

Унуци служе да бабе и деде воде у шетњу.

Мој млађи брат сиса. Још није постао прави мушкарац.

Одабрао: ДИБ





Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.