aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


 

*Svaka vlast je smenljiva. Posebno u onim zemljama, u kojima se ona prenosi s kolena na koleno.

*Hipotetički gledano, bolje je Beograd na vodi, nego u vazduhu. Ja se plašim visine.

*Ja nemam vemena svaki dan za kafanu, ali ona uvek ima za mene.

Резултат слика за kafana

*Gradimo čardak ni na nebu, ni na zemlji. I sad ne znamo gde da postavimo kamen temeljac.

*Kad dođe kući iz kafane pijan, uvek ženi priča neke bajke. A onda ga ona pretvori u žabu.

*Ima sto razloga zbog kojih čovek svraća u kafanu. Ali moja žena, kad ja dođem pijan, pokazuje jedno veliko neznanje iz opšte kulture.

*Moja žena mi često kaže da se vratim tamo gde sam bio ceo dan. A ja joj kažem da ne mogu, jer je kafana zatvorena!

*Napolju nije pasje vreme. Već život!

*Mi bi da živimo kao sav normalni svet, ali naša vlast traga za potpuno novim sistemom vrednosti.

*Ako je smeh zarazan, kako je onda i lek?!

*I ove godine ću održati svoj tradicionalni novogodišnji koncert. Pevaću u kupatilu.

*U Srbiji nema smeha ni za lek!


        Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.