aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


*Mi se trudimo da balansiramo. Propašćemo i ovako i onako.

*Osumnjičeni ima dvojno državljanstvo, tako da ispunjava sve uslove da špijunira za obe strane.

*Već treći put polažemo isti kamen temeljac. Treća sreća!

*Naši političari su preterali sa svojinskom transformacijom. Privatizovali su i narod.

*Vlast brine za našu budućnost. Sa ovakvim narodom Srbija neće daleko dogurati.  

*Jak je kao konj. Zato ga svi jašu.

Резултат слика за jašu konja

*Naš narod može dosta toga da izdrži. Zato ga svi jašu.

*I ćorak može da ubije, ako te hoće metak.
  
*Bog sve vidi i čuje. Radoznao je kao OZNA.    

*Tumačenja naše svetle budućnosti su različita. Neki gledaju u pasulj, neki u kristalnu kuglu, a nekim našim političarima se javlja. 

*Najveći izazov je pobediti samog sebe, ali ja ipak ne bih da izazivam sudbinu.

*Kupio je diplomu, jer je željan znanja.

*Pitali me da nabrojim deset najboljih prijatelja. Rekao sam im da ne umem da brojim do deset.

 * Haški tribunal je utvrdio da su svi ratni zločinci koji nisu srpske nacionalnosti nevini.

*Ono što mene najviše boli je naše zdravstvo.

Ko razume shvatiće, a on je shvatio da ne razume.

*Kažu da nam je do propasti ostalo još malo. Ali to nekad baš ume da se otegne!

*Posle sedam gladnih godina, uvek dolazi period procvata. Buja trava i korenje na sve strane.

*Ako nemate hleba, jedite kruh..Ako nemate neke jezičke barijere.

*Imamo telefonsko uključenje. Prisluškuju nas.


*Svi mi živimo u 21.veku. I ja se trudim.

*Nisu oni rasipali narodne pare. Naprotiv, sve su ih  pokupili.

 Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.