humor

ЗЛАТОМИР БОРОВНИЦА: РАТНО СИРОЧЕ


ЗЛАТОМИР БОРОВНИЦА

РАТНО СИРОЧЕ

Резултат слика за сироче

Седи Цига у дворишту на пању плачући на сав глас. Чуше га комшије, дотрчаше и упиташе:
„Зашто плачеш комшија, шта се догодило?“
Недижући главе, он каза јецајући:
„Данас је годишњица како сам постао ратно сироче.“
Комшије се погледаше међусобно, па један упита:
„Како ратно сироче?“
„Па на данашњи дан ми оца убио коњ, он се јадник ето цео живот борио са коњима и од коња и погинуо.
Сви кажу да ко погине на кућном прагу, постаје борац; а отац је погинуо на свом и мом кућном прагу“, јецајући одговори Цига“.
„Јадник“, прошапта комшија, а Цига подиже главу, погледа га и каза:
„Па и Исус је рођен у штали а зову га Бог. Па ето и ја сам рођен у штали, а ти ме назва јадником, срамота комшија, заиста срамота.“



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.