humor

MILIVOJE JOZIĆ: TAKO NAM I TREBA

          TAKO NAM I TREBA

Резултат слика за spisak želja


Dok je Beket pisao roman "ČEKAJUĆI GODOA", Penelopa čekala svog Odiseja
da joj doplovi iz mora u zagrljaj, ja sam željno očekivao svoj osamnaesti rodjendan. 
Toga dana stekao sam biračko  pravo da mogu da biram i da budem biran u sve
organe narodne vlasti. Za svečani izlazak prvi put na izbore sistematski sam se
pripremao. ,Odlazio sam na sve predizborne mitinge da vidim i čujem šta sve i ko-
liko izborni kandidati nude svojim biračima. Svi su svima nudili mnogo toga, a jedan
od njih nudio je više od svakoga. Pošto se u njegovoj ponudi nalazila najviše onoga 
što meni treba, rešio sam da glasam za njega. Bio sam presrećan kada sam čuo da j
je baš on pobedio na izborima. Brzo sam mu prosledio spisak želja koje nam je obe-
ćavao na predizbornim skupovima  na realizaciju. Dok sam uzaludno čekao da mi
stignu njegova obećanja, stiglo je vreme za održavanje novih izbora. Na novim pre-
dizbornim skupovima obećavalo se po starom. Izborni kandidati obećavali su i više
nego što nam treba. Tako nam i treba kada im ludo verujemo do neba.

Milivoje Jozić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.