aforizmi

AFORIZMI ŽIVKA PRODANOVIĆA


Živko Prodanović

  
Ako se nikada ne prestrašimo kako ćemo znati kakav je strah?

Budu i takva vremena kojima unuci sudionika neće vjerovati da su bila.

Čovjek lako strada ako pocijeni ljudske slabosti.

Dogovor kuću gradi. A tek dogovor u četiri oka.

Freudov kutak – doktore, ja sam jedinstven slučaj. Mene je oteo moje drugo ja.

Ima i takvih vremena nakon kojih pošteni psuju svoje poštenje.

Iza svakog uspješnog muškarca stoji žena. S obje ruke u njegovim džepovima.

Kao političar dobro se drži. Za novčanik.

Резултат слика за novčanik

Lopovi kradu i u snovima.

Nema te konkurencije koja će nas zaustaviti da ne budemo zadnji.

Nikako da se dogovorimo. Jedni bi u kafić, drugi u kavanu, a treći u kafanu.

Vratili smo se u kapitalizam. Koja je iduća stanica povratka?

Zaustavite slobodu. Nije platila boravišnu taksu.

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.