aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

*Inspektor nema poverenja u poligraf. Elektrošokovi su za njega vrhunac tehnologije.

*I pored svih kafića i splavova, „Ima jedna krčma u planini“!

*Vratio sam sat unazad. Teleportovao sam se u prošlost.

*Mi ćemo da damo i dušu stranim investitorima. Samo da naprave raj od Srbije.

*Bela zastava je naša trobojka, to samo slep ne može da vidi.

*Kupio je tašti metlu i kostimirao je za Dan veštica.

*U našem zdravstvu uzimaju zdravo za gotovo, samo ako imate nešto u kešu.

*Idemo glavom kroz zid, jer smo primetili da ima prostora za dalje napredovanje.

*Vezivala ga je lisicama za krevet, da bi učvrstila njihovu vezu.

Резултат слика за krevet

*Pozvala me je kod sebe u stan. Izašao sam posle tri dana, dok ga celog nisam okrečio.

*Došao sam k sebi. Nisam mogao da se prepoznam.

*U inat onima koji slave noć veštica, maskirao sam se u Svetog Luku.

*Dva i dva su četiri. Takav je današnji kurs.

*On uvek jedno misli, a drugo govori. Nije prevrtljiv.

*David je pobedio Golijata iskoristivši trenutni odnos snaga.

*Obezbeđen je mir na terenu. Sudija je isključio sve igrače.

*Uzeli smo tajm aut u minut do dvanaest. I odlučili da pomerimo sat unazad.

*Ona i ja smo dva sveta. Ona je s Venere, a ja kao da sam pao s Marsa.

*Revolucija više ne jede svoju decu. Sita ih je.

*Ja ne pljujem druge u njihovom odsustvu. To je fizički nemoguće.

*Njegovo seksualno opredeljenje je isto kao i političko. Desnica!

*Tapkajući u mestu mi smo decenijama na putu bez povratka.

*Tapkajući u mestu mapravili smo korak napred. U rikverc!

Zoran T. Popović  

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.