aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА



-          Стао сам са писањем родослова на самом почетку. Ни сам не знам како се зовем!

-          Од свих предака један је оставио посебан траг у мом животу. Покајна баба Курана!

-          Наша српска драма нема велику позорницу. Од Вардара па до Триглава!


-          Моја ташта је права тројеручица. Трећа рука јој је језик!

-          Моја жена још једном је јавно показала саосећање са мном. Заглавили смо скупа се у лифту!
 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за лифт

-          Економску кризу сам коначно истерао из главе. Осећам је на грбачи!

-          Нико ми не може рећи са сигурношћу да имам шупљу главу. Ципеле су нешто друго!


-          Скућио сам се одмах после венчања. Купио сам шејтана!

-          Моја жена воли педигре пре секса. Скинула ме до голе коже!


-          Рециклажа отпада у нашој држави не престаје. Неки већ прежаљени устају нам из гроба!

-          Ташта ми је коначнио одрешила кесу. Ону жучну!


-          Мени никад не гори под ногама. Изгубио сам тло!

-          Није мене сломило орање, већ дубока бразда!


-          И ја сам противник хемијског оружја. Синоћ ме жена гађала хемијском оловком!

-          Наш председник много личи на Његоша. По висини!

Милоје Вељовић


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.