humor

ЉУБОМИР ИЛИЋ: СИГУРАН ГЛАС



С И Г У Р А Н     Г Л А С

Резултат слика за гласање


            Неколико дана пре избора жали ми се ташта.
            - Слабо спавам, преврћем се по целу ноћ, час ми врућина, час ми 'ладно, гуши ме, миле ми мрави по ногама, тешко ми ћебе!
            - Шта те мучи?!
            -Продала бих сигуран глас, али не знам ко даје највише. Мислим, паре, намирнице, кафу...
            Предложим јој да се распита. Каже, распитивала се, али сем бољег живота и светле будућности, и евентуално упаљача и хемијске оловке, не може ништа конкретно да се извуче.
            - Ниси се добро распитала! – кажем јој. – Моја партија је најбоља по том питању. Ево, шта ти, на пример, тражиш за твој сигуран глас?!
            - Ако ми месец дана купујете векну хлеба, литру млека и флашу Пролом воде, гласаћу за вас!
            Прихватио сам услове, а ташта је тражила да потпише уговор о уступању сигурног гласа.
            - Какав, бре, уговор?! За нас је реч светиња! Ми наше бираче поштујемо, а предизборна обећања не заборављамо!
            На дан гласања заједно смо отишли на бирачко место. Гласала је предамном.
            Моја странка је убедљиво победила, а ја сам био похваљен за прикупљанје сигурних гласова. Председник ме је потапшао по рамену и лично ми честитао. Био сам и послужен, сендвичем и лименком кока-коле.
            Недељу дана после избора зове ме ташта.
            - Ало, зете, мени још нико ништа не доноси!
            - А шта то треба да ти се донесе?!
            - Како шта?! Сети се шта си ми обећао пре избора!
            - Драга моја таштице, то су била предизборна обећања, а њих нико не испуњава.
            - Срам те било, магарчино матора! Мене си нашао да лажеш! Ух, најрадије би се жалила само не знам коме! – сикће.
            - Жали се Агенцији за неспровођење предизборних обећања.
- А где се налази?!
- Па, распитај се...


                                                                                              Љубомир Илић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.