aforizmi

AFORIZMI ABDURAHMANA HALILOVIĆA AHILA



Cura mi je rekla da sam njeno blago, a ja znam da tako kod nas i stoku zovu.

Za badava, radim džaba.

Kad su u pitanju žene, ja sam ateist - ni jednoj ne vjerujem.

To su veliki problemi... kupili smo dva tepiha.

Krenuli smo na prečac... sve okolo.

Da ne bi bilo badava - to se radi pola džaba, pola na veresiju.

Danas pojedinci u crkvu ne idu radi vjere, već radi karijere.

Kad god me dužnici spominju, meni se u zatvoru štuca.

Mi smo čisti kao suza, nema veze što smo plakali.

Od toliko ćoravih poslova, vi gledate samo moje.

Onoga što je čistio ispred svoje kuće, udavila je prašina.

Резултат слика за prašina

Abdurahman Halilović Ahil


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.