aforizmi

AFORIZMI PEKA LALIČIĆA


DŽABE APELI

Nekada smo izvozili pamet.
Danas nas ona napušta.

Kuća nam na drumu, a mi bismo u Evropsku uniju.

Dosta nam je jednih te istih ultimatuma.
Čekamo nove.

Džabe apeli za povećanje nataliteta.
Mi i dalje prodajemo muda za bubrege.

Privredni rast bi nam bio veći
da nam farme nisu na televizijama.

Srbin je najčešće na konju kad je nasamaren.

Ne gledam svoja posla.
Komšiluk mi ne da.

Jednostavno rečeno, toga je sve manje.

Ako prestanemo da uvozimo pšenicu,
imaćemo je i za izvoz.

Резултат слика за pšenica
Svi razlozi da živimo bolje su na našoj strani.
Osim onih koji nisu.

Iako vam ništa nisam rekao, sve sam vam kazao.

Budalaština je slediti vođu, a ludost ići za njim.

Sve što smo stavili pod konac, nije pod libelu.

Otkako smo poboljšali propagandu, živimo bolje.

Demokratiju najlakše sprovodi jedan čovek.
Na našu sreću mi baš takvog imamo.

Zaposlio sam se u stranom preduzeću.
Da besposlen ne gladujem.


Peko Laličić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.