aforizmi

АФОРИЗМИ ЉУБОМИРА ИЛИЋА


Влада је најавила повећање плата и пензија. Радници неће добити ништа,
а пензионери 2% мање.
*  *  *
Одвајам од уста, само да би у фрижидеру било мало хране.

Rezultat slika za frižider
*  *  *
Председник данас није обећао ништа. Имао је лош дан.
*  *  *
Власт није на страни народа. Неће са унутрашњим непријатељем.
*  *  *
Прихватили смо мирно решење. Натерали су нас силом.
*  *  *
Са комшијом сам водио унутрашњи дијалог око преоране међе.
Он је од аргумената потегао секиру, а ја ашов.
*  *  *
Свечано смо обележили дан старих. Највеселији су били млади, јер је
тога дана легла пензија.
*  *  *
Бог све види, али заслепеће вођа и њега.
*  *  *
Заказан је митинг подршке вођи. Наредили су ми да се и ја спонтано окупим.
*  *  *
Метереопата сам. Тешко подносим ово транзиционо време.
*  *  *
У многим државама цвета демократија. Код нас су процветали
проповедници демократије.
*  *  *
Ја сам свестрана личност. Крадем на све стране.
*  *  *
Ко ради тај има, али ја не бих да изазивам судбину.

Љубомир  Илић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.