aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛОЈА ВЕЉОВИЋА


ЕХО ПРВОГ МАЈА

·         Наша радничка класа хомогенија него икад. На послу су само чланови или симпатизери владајуће партије!

·         Хронологија мога успеха ове године иде овим редом: Свастику сам запослио преко куме, куму преко прије, а прију преко Партије!

·         И у ситему награђивања десио се демократски преврат. Некад су првомајске награде примали ударници, а сада поданици!

·         После бурних историјских ломова, потпуно смо заборавили Алију Сиротановића. Изгубио се у маси нових сирочића!

·         Некада сам после посла могао да радим на црно. Сад не могу зато што ми је на послу тако!

·         Рационализовали смо власт на свим нивоима. Имали смо радничко самоуправљање, а сада једног самоуправљача!

·         Све је мање обућара, тесара, опанчара... Појавила су се интересантнија занимања:  телохранитељ, нотар, саветник, менаџер...!

·         У новом систему вредности једна народна изрека изгубила је смисао: Ко ради не боји се глади!

·         На путу скорог опоравка тренутно смо на боловању. Историја болести чува се у Бриселу!

·         Гледано шаховски неке фигуре су промениле значај. Тренутно су најјачи пијунчићи!

·         Очекујемо нови лет на крилима птица са Запада. Само чекамо да напуне свој кљун!

·         Наша радна снага трнутно је у престројавању. Већина је у колони ка Западу!

·         Најчешћи мотив у мом писању је чежња. Јави ми се обично око 1. у месецу!

·         У рату великих сила још једном ћемо показати да смо и за једне и за друге!

·         Наша потрошачка корпа попримила је нови облик. Могли би је звати цегерче!

·         Почео сам већ да размишљам о летовању. Двоумим се да ли ћу у родни крај или у тазбину!

·         Радничка права наших радника су уравнотежена с променама система. Ради се дуже, али се пензије користе краће!

·         Офарбао бих и ја косу, али срамота ме седих власи!

·         Привукао сам је коначно себи. Повећао сам диоптрију!

Резултат слика за диоптрија

·         Осетио сам се као део фантазије. Сањао сам да ми је порасла плата!
Милоје Вељовић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.