Aleksandar Čotrić

НАГРАДА ПУБЛИКЕ НА 9. ФЕСТИВАЛУ КРАТКЕ САТИРИЧНЕ ПРИЧЕ АЛЕКСАНДРУ ЧОТРИЋУ

ЕЛЕГИЈА

Резултат слика за ЕЛЕГИЈА


Само да оде овај, али да не дођу они, него ови. Овај више није онај који је био, али може да буде. Он је час ово, час оно, а повремено је и једно и друго. Овај је као онај, а онај би се поносио овим. Он би могао још свашта да буде, само да би остао ово што је сад.
Било би добро да се догоди оно, али не онако као прошли пут. Онда је било тако јер ми нисмо били оно што је требало да будемо. А ово данас није ништа боље него оно јуче, због чега и страхујемо од оног што нас чека сутра. Онда је било тако, па страхујемо да ће поново да се удруже оно и ово, да би било како је било. Кад су заједно ови и они, нама је и овако и онако.
Чекамо да дођу наши, али они брзо постану њихови. И наши и њихови постану туђи, односно само своји. И шта ми имамо од њих, кад немамо ништа своје?! Дај, Боже, да ови не буду као они. Мада, ни Богу не може да се верује, јер ни он није више онај стари.
Сад нас убеђују да они и нису били онакви, какви су били. Зато се питамо да ли смо ми - ми, или смо и ми постали они. А они су мало онако, због чега нам и јесте овако.
Кад уђемо у оно, биће ту и овога и онога. Знамо ми шта нам они раде, али морамо да трпимо због ових наших. Ми нећемо да дозволимо оно што нас они и не питају. Ми нећемо то што они хоће, а нећемо ни то што ми хоћемо. Ми хоћемо то што нећемо, а најчешће хоћемо то што они неће. Ми нећемо оно о чему се ништа не питамо, а нећемо ни оно што бисмо могли, а хоћемо само оно што никад нећемо моћи.
Овако никад није било, па чак ни онда, кад је било никако. Кад нам је никако, само тад знамо како нам је.
Ови обећавају и ово и оно, да би и даље било овако како је. Овим нашима украј могу да стану само они њихови. А ови нас плаше да ће нам бити као код оних. Ни ми више нисмо оно што смо били, а у перспективи нас неће бити.
Било овако или онако, били ови или они, били овде или тамо, ми смо потраћили оно мало што нам је остало од овог живота, од ове земље и од овог времена.

Александар ЧОТРИЋ

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.