aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


*Ne može svako da poludi. Za to treba imati nerv.

*Narcis živi od ljubavi.

*Pričam sam sa sobom. Dijalog nema alternativu.

*Pričam sam sa sobom. Treba da se čuje i druga strana.

*UBIJAMO SE ZA SITNE PARE. NISMO MATERIJALISTI.

*Svašta sam preživeo. I još sam živ!

*Svaki moj aforizam je priča za sebe.

*Otkad se vrtim u krug, život mi se promenio za 360 stepeni.


*Danas jesmo, sutra nismo. Takva nam je budućnost.

*Imam odgovor na sva pitanja. Kupio sam profesora!

*Volim sebe, ali volim i ja vas!

*Gospođo, ako Vam se ja ne sviđam, imam sliku iz mlađih dana.

*Stigli smo na cilj. Šta dalje?

*Mudro zborim. Ćutim.

*Danas sam lud. Znači, kod mene sve po starom.

*Kad žena ignoriše tvoje udvaranje, shvatiš da nije sve u seksu.

*Probušili smo loptu. Da bismo je lakše kontrolisali.

Резултат слика за bušna lopta

*Lopta je sve vreme u našem posedu. Odneli smo je kući.

*Ja sam najlepši, najpametniji i najbolji. A vi se snađite.

*Moj neuropsihijatar mi je rekao da sam ja lokalna budala. Znači nije ništa opasno.

*Kod nas ima svega. Još malo, pa nestalo!

*Moje malo nekoj dosta.

Zoran T. Popović


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.